.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی: نیروی انتظامی سرفرازانه می درخشد

استاندار مازندران با بيان اينكه نيروي انتظامي در راستاي دفاع از حق و حقوق شهروندان با ايمان به خدا و صبوري تلاش مي كند ،گفت: امروز نيروي انتظامي در تداوم راه و رشادت هاي شهيدان ، سرافرازانه مي درخشد.

سيد علي اكبر طاهايي روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي مازندران در ساري افزود : نيروي انتظامي در مسير ولايت و آرمان هاي انقلاب اسلامي انجام وظيفه مي كند.
وي ضمن تقدير و تشكر از يگان هاي مختلف نيروي انتظامي مازندران افزود : با توجه به 340 كيلومتر نوار ساحلي و حضور ميليوني مسافران در مازندران حجم كاري و وظيفه نيروي انتظامي در استان بسيار بالا است.
سردار 'عليرضا مسكني' فرمانده انتظامي مازندران نيز دراين مراسم با ارايه گزارشي از عملكرد شش ماهه نيروي انتظامي استان به همدلي و صميميت سپاه ،اطلاعات و مراجع قضايي اشاره كرد و گفت : خدمت به مردم در لباس نيروي انتظامي افتخار است.
وي از كاهش سه درصدي تلفات جاده اي در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت : امسال330 نفر در جاده هاي استان كشته شدند.
سردار مسكني به فعاليت روزانه يك هزار نيروي انتظامي در سواحل درياي خزر مازندران اشاره كرد و گفت : هنوز برخي پديده هاي ناهنجار اجتماعي و امنيتي در سواحل دريا به عنوان يك معضل مطرح است كه بايد در جهت رفع آن تلاش شود .
فرمانده انتظامي مازندران از كشف و ضبط يك تن مواد مخدر در سال جاري خبر داد و گفت: بيشترين افراد دستگير شده و ورودي به زندان هاي استان نيز مجرمان مربوط جرايم مواد مخدر هستند.
وي افزايش كشف مواد مخدر صنعتي از چهار كيلو در شش ماهه اول سال پيش به 35 كيلو در شش ماهه سال جاري را بسيار نگران كننده دانست و گفت اين موضوع نشان دهنده افزايش روي آوردن افراد به اين ماده خطرناك است .
سردار مسكني همچنين به منهدم كردن پنج كارگاه توليد مواد مخدر صنعتي ( شيشه ) در مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: امروز جوانان در معرض جدي خطر مواد مخدر صنعتي قرار دارند.
وي با اشاره به اينكه در شش ماهه امسال 140 نفر از ارازل و اوباش در مازندران دستگير شده اند ، گفت: 23 هزار نفر نيز به دليل عدم رعايت مقولات امنيتي و اخلاقي دستگير شدند كه 95 درصد آنان با تذكر و تعهد كتبي آزاد شدند.
سردار مسكني گفت : در نيمه نخست امسال 220 تماس تلفني با 110 گرفته شده كه نسبت به مدت مشابه سال پيش 15 درصد افزايش يافت كه اين نشانه اعتماد مردم به نيروي انتظامي است.
وي به برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در مازندران اشاره كرد و گفت: بيان عملكرد و آگاه سازي و اطلاع رساني پديده هاي اجتماعي به مردم از اهداف اصلي برنامه هاي نيروي انتظامي است.
اجراي مانور راپل ، رهايي گروگان ها ، عمليات با موتور ، شكستن اجسام سخت و جشن سر دوشي 215 نفر از سربازان نيروي انتظامي از برنامه هاي جنبي صبحگاه مشترك نيروي انتظا‌مي مازندران بوده است.
به گزارش ايرنا، در پايان اين مراسم 670 كيلو گرم از انواع مواد مخدر با حضور استاندار و فرمانده انتظامي مازندران امحا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.